YOGA SPORT CLASS

10.9.2020

 

YOGA SPORT CLASS

Co je YOGA SPORT CLASS?

Dynamická sestava 55 (90 min) nebo 41 (60 min) jógových
poloh, které se střídají v rychlejším tempu. No rozdíl od klasické́ Bikram lekce, která́ je sérií́ absolutně
̌ terapeutickou, Yoga sport class je série, která́ otevře váš̌ potenciál. Přijďte opustit zajeté́ zvyky a objevit vaše nové možnosti.

Lekce je vhodná pro všechny úrovně a pokrývá všechny hlavní
aspekty páteře: předklony, záklony, trakce a twisty.

 

Je YOGA SPORT CLASS I PRO ZAČÁTEČNÍKY?

Určitě ano! Tato lekce je vhodná́ naprosto pro každého a přizpůsobená obtížností všem úrovním. Yoga sport class doporučujeme i těm, kteří nemají s jógou velké zkušenosti, avšak není vhodná pro ty, kteří Bikram jógu ještě nikdy necvičili. Velmi doporučujeme nejdříve absolvovat začátečnické balíčky 10Dní pro začátečníky a 1. Měsíc pro začátečníky a poté se na Vás budeme moc těšit!

 

LEKCE JSOU BEZ PŘÍPLATKU!

 

90MIN – STŘEDA                          19:30 STUDIO VODIČKOVA

60MIN – PONDĚLÍ/STŘEDA/PÁTEK 11:30 STUDIO VODIČKOVA

          – ÚTERÝ/ČTVRTEK              15:30 STUDIO VODIČKOVA


NOVĚ I 60MINUTOVÉ LEKCE!
Nestíháte chodit cvičit před/po práci? Je na Vás standartní 90 min
lekce během dne příliš dlouhá? Doplňte jógové benefity v obědové pauze!
Přijďte v 11:30 na zkrácenou verzi klasické 90 min YOGA SPORT lekce,
při které spálíte nejen potřebné kalorie, ale především v intenzivním
tempu 41 poloh zaktivujete celé tělo na druhou polovinu dne.

 

60minutová YOGA SPORT CLASS je ideální sportovní aktivitou i pro mládež! Odpolední lekce v 15:30 je skvělá alternativa odpoledního kroužku pro vaše děti a lekci si můžete odcvičit společně! 

*YOGA SPORT CLASS je vhodná pro děti od 8 let

Pozitiva JÓGA SPORT lekce pro mladé sportovce

 

•        Osvojení si koordinace celého těla

•        Pohybové vzorce jógy dokážou zefektivnit dovednosti v ostatních sportech.

•        Zlepšení síly na základě izometrického posilování a zlepšení rozsahu pohybu spolu s rovnováhu, čímž se zvyšuje celkový výkon a snižuje výskyt zranění.

•        Jógové polohy, ve kterých dochází k pravidelnému stlačování a uvolňování svalů, žláz a vnitřních orgánů pomáhají zlepšit krevní oběh a tím pádem zrychlují dobu zotavení celého organismu po výkonu a také dobu rekonvalescence po zraněních.

•        Dochází ke zlepšení sebevědomí, soustředění a práce se stresem. Jóga pracuje s nervovým systémem tak, že jo přepíná ze sympatického(aktivního) do parasympatickeho (klidového) stavu, což dětem umožňuje pracovat na kompenzování zátěže v klidovém režimu. 

•        Sportovní jógové lekce umožňují dynamicky a plynule přecházet z polohy do polohy za použití tahu a tlaku, nikoliv švihu či kopu, čím dochází ke zlepšení stabilizačních systémů.

•        Sportovní jógové dovednostní lekce se skládají z kondičních zahřívacích cvičení, jógových posilovacích, protahovacích a stabilizačních drilů a výuky jógových poloh, ve kterých se soutěží i na mezinárodní světové scéně. (Yoga rulebook – klikněte ZDE)


Zpět na přehled