Zuzana vystudovala Taneční konzervatoř hl.m. Prahy a jako své první angažmá si vybrala balet Státní opery Praha, kde se brzy stala sólistkou. Během pěti let, kdy zde působila, si zatančila mnoho krásných rolí v čele s Odettou/Odilií v Labutím jezeře a své vysněné role Giselle ve stejnojmenném baletu. V roce 2011 byla v úzké nominaci na cenu Thálie. Po zrušení baletního souboru Státní opery se stala demi-sólistkou baletu Národního divadla. Když ji kamarádka baletka jednoho dne vzala na její první lekci Bikram jógy, neměla nejmenší tušení, jak moc je to pro ni osudné. Byla to láska na první zpocení. Bikram jóga byla lékem pro její bolavé a unavené tělo i mysl. Pomohla jí s bolestmi kyčlí a zad, které ji provázely už od studií, a navíc ji každá lekce krásně vyčistila nejen tělo, ale i hlavu. Taneční sny byly splněné a na řadu přišel sen nový, stát se instruktorkou Bikram jógy. V roce 2014 tedy za podpory své rodiny odešla z baletu Národního divadla a odjela na Bikram Yoga Teacher Training splnit si svůj sen. Jako tanečnice nyní působí už jen pro radost v operním baletu Státní Opery, a hlavně se z lektorského stupínku snaží pomoci ostatním lidem získat ten skvělý pocit po každé lekci, zdraví a psychickou spokojenost, které pravidelné cvičení přináší jí samotné. Její nejnovější životní rolí je role maminky, za kterou je moc vděčná a velmi si jí užívá.
Nejoblíbenější poloha
Nejoblíbenější poloha je pro mě poloha trojúhelníku. Je to poloha plná detailů, kterou, mám pocit, nikdy nejde udělat úplně správně. Miluji detailní práci s tělem, a proto mě tato poloha baví. Navíc na ní vždy poznám, v jaké jsem formě. Je totiž opravdu náročná a vyžaduje zapojení celého těla. A samozřejmě ji mám ráda i proto, že se s ní lekce přehoupne přes půlku.
Nej neoblíbenější poloha
Nej neoblíbenější poloha je pro mě poloha půlměsíce. Tělo je na začátku lekce ještě tuhé, nepoddajné a klade odpor. Proto mi hlavně první dlouhý set polohy přijde nekonečný. Na druhou stranu je to spousta času tělo přemluvit ke spolupráci a v hlavě si nastavit odhodlání, se kterým pak jdu do celého zbytku lekce.